Webinarium

Czy zdalne zarządzanie zespołem ogranicza skuteczność menedżera?

14 maja 2021 r.
godz. 10.00

czas trwania
ok. 45 minut

Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)

O webinarium

Pandemia pokazała, że wiele procesów przestało działać w cyfrowej rzeczywistości. Dziś musimy pozbywać się starych przyzwyczajeń i budować nowe nawyki. W tej sytuacji kluczowymi zadaniami lidera są wdrożenie zmian w zespole i utrzymanie motywacji pracowników. Nie jest to łatwe, ponieważ musi łączyć je z obciążeniem innymi – równie ważnymi – rolami: stratega i egzekutora wyników.

W ciągu poprzedniego roku zyskaliśmy świadomość wyzwań stojących przed liderami: przede wszystkim brakuje im czasu na zdobycie niezbędnych kompetencji i rok po ogłoszeniu lockdownu wiemy już, że często utrwalają oni słabo działające schematy. Badania Harvarda Business Review* alarmują, że pracownicy tracą zaufanie przełożonych, bo ci koncentrują się na mikrozarządzaniu. Co zrobić by zarządzanie zdalne nie prowadziło do spadku motywacji i niezadowalających rezultatów pracy menedżera?

Zapisz się na webinarium i dowiedz się?

jakie są najczęstsze błędy w zdalnym zarządzaniu zespołem;
jak motywować i utrzymać zaangażowanie członków zespołu;
jakie rozwiązania wdrożyć, aby praca zdalna była skuteczna i nie traciła na efektywności;
jak priorytetyzować zadania, aby nie doprowadzić do wypalenia pracowników.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Nie możesz być z nami na żywo? Nic straconego! Wszystkim zapisanym na wydarzenie uczestnikom udostępnimy nagranie, aby mogli wracać do treści w nim zawartych zawsze kiedy będą tego potrzebować.

Warsztat będzie próbką zajęć programu Management™ – praktycznej alternatywy dla programów MBA.

*artykuł Harvard Business Review, Remote Managers Are Having Trust Issues, Sharon K. Parker, Caroline Knight and Anita Keller.

Poznaj naszego eksperta:

dr inż. Jacek Kotarbiński, MBA

Katarzyna Tatarkiewicz

wieloletni praktyk biznesu w obszarze zarządzania ludźmi, trenerka programu Management™

Wspiera menedżerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Proces zmiany, motywowania pracowników, programy wellbingowe czy employer branding – to przykładowe pola działania, w których się specjalizuje. W trakcie pracy zawsze pokazuje omawiany proces z perspektywy indywidualnego człowieka, firmy oraz wpływ na wyniki finansowe.

Trenerka i autorka artykułów z tematyki biznesowej oraz psychologicznych aspektów procesów, które zachodzą na rynku pracy.

Współorganizatorzy:

ICAN

ICAN Institute powstał w 1992 r. jako firma edukacyjno-doradcza. Od ponad 20 lat prowadzi programy rozwojowe (np. Management™), z których skorzystało ponad 26 000 menedżerów i specjalistów. Wydaje także „ICAN Management Review” i nagradzane publikacje książkowe. Pod marką ICAN Research realizuje badania praktyk zarządczych w polskich firmach. Organizuje konferencje i wydarzenia biznesowe, które przyciągają autorytety zarządzania z całego świata. Od 2019 r. ICAN Institute wspiera także polskich menedżerów w transformacji cyfrowej ich firm, wydając polską edycję „MIT Sloan Management Review” oraz organizując kongresy i programy łączące biznes i technologię.

dr inż. Jacek Kotarbiński, MBA

Poznań Biznes Partner jest projektem realizowanym w Wydziale Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania. Zadaniem PBP jest organizacja i prowadzenie różnorodnych programów wsparcia dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej i firm sektora MŚP oraz organizowanie współpracy innych jednostek i instytucji obsługujących przedsiębiorców z terenu Poznania i aglomeracji poznańskiej.

Zgłoś udział

Zgłoś udział

O webinarium

Pandemia pokazała, że wiele procesów przestało działać w cyfrowej rzeczywistości. Dziś musimy pozbywać się starych przyzwyczajeń i budować nowe nawyki. W tej sytuacji kluczowymi zadaniami lidera są wdrożenie zmian w zespole i utrzymanie motywacji pracowników. Nie jest to łatwe, ponieważ musi łączyć je z obciążeniem innymi – równie ważnymi – rolami: stratega i egzekutora wyników.

W ciągu poprzedniego roku zyskaliśmy świadomość wyzwań stojących przed liderami: przede wszystkim brakuje im czasu na zdobycie niezbędnych kompetencji i rok po ogłoszeniu lockdownu wiemy już, że często utrwalają oni słabo działające schematy. Badania Harvarda Business Review* alarmują, że pracownicy tracą zaufanie przełożonych, bo ci koncentrują się na mikrozarządzaniu. Co zrobić by zarządzanie zdalne nie prowadziło do spadku motywacji i niezadowalających rezultatów pracy menedżera?

Zapisz się na webinarium i dowiedz się?

jakie są najczęstsze błędy w zdalnym zarządzaniu zespołem;
jak motywować i utrzymać zaangażowanie członków zespołu;
jakie rozwiązania wdrożyć, aby praca zdalna była skuteczna i nie traciła na efektywności;
jak priorytetyzować zadania, aby nie doprowadzić do wypalenia pracowników.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Nie możesz być z nami na żywo? Nic straconego! Wszystkim zapisanym na wydarzenie uczestnikom udostępnimy nagranie, aby mogli wracać do treści w nim zawartych zawsze kiedy będą tego potrzebować.

Warsztat będzie próbką zajęć programu Management™ – praktycznej alternatywy dla programów MBA.

*artykuł Harvard Business Review, Remote Managers Are Having Trust Issues, Sharon K. Parker, Caroline Knight and Anita Keller.

Poznaj naszego eksperta:

dr inż. Jacek Kotarbiński, MBA

Katarzyna Tatarkiewicz

wieloletni praktyk biznesu w obszarze zarządzania ludźmi, trenerka programu Management™

Wspiera menedżerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Proces zmiany, motywowania pracowników, programy wellbingowe czy employer branding – to przykładowe pola działania, w których się specjalizuje. W trakcie pracy zawsze pokazuje omawiany proces z perspektywy indywidualnego człowieka, firmy oraz wpływ na wyniki finansowe.

Trenerka i autorka artykułów z tematyki biznesowej oraz psychologicznych aspektów procesów, które zachodzą na rynku pracy.

Współorganizatorzy:

ICAN

ICAN Institute powstał w 1992 r. jako firma edukacyjno-doradcza. Od ponad 20 lat prowadzi programy rozwojowe (np. Management™), z których skorzystało ponad 26 000 menedżerów i specjalistów. Wydaje także „ICAN Management Review” i nagradzane publikacje książkowe. Pod marką ICAN Research realizuje badania praktyk zarządczych w polskich firmach. Organizuje konferencje i wydarzenia biznesowe, które przyciągają autorytety zarządzania z całego świata. Od 2019 r. ICAN Institute wspiera także polskich menedżerów w transformacji cyfrowej ich firm, wydając polską edycję „MIT Sloan Management Review” oraz organizując kongresy i programy łączące biznes i technologię.

dr inż. Jacek Kotarbiński, MBA

Poznań Biznes Partner jest projektem realizowanym w Wydziale Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania. Zadaniem PBP jest organizacja i prowadzenie różnorodnych programów wsparcia dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej i firm sektora MŚP oraz organizowanie współpracy innych jednostek i instytucji obsługujących przedsiębiorców z terenu Poznania i aglomeracji poznańskiej.

Zgłoś udział