Webinarium

Marka 5.0

14 maja 2021 r.
godz. 10.00

czas trwania
ok. 60 minut

Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)

O webinarium

Kolejna dekada XXI wieku to początek ery Marketingu 5.0, definiującej korelację technologii i wartości humanistycznych. Marka 5.0 jest jak Leonardo da Vinci – łączy w sobie siłę technologii marketingowych oraz umiejętności tworzenia wartości dla klientów, budowania zauważalności, wyróżnienia i dialogu w mediach społecznościowych. W czasach COVID-19 w znacznym stopniu wzrosło również znaczenie wartości społecznych w budowaniu komunikacji. Jak zatem budować markę firmy i ją komunikować?

Czego się dowiesz?

Na czym polega strategia Marki 5.0 i jak ją opracować?
Jakie są największe wyzwania komunikacji marketingowej dla Marki 5.0?
Kluczowe elementy technologii – na co warto zwrócić uwagę?
Jak rozwijać zespołów marketingu i brand management?
Jak wykorzystywać wartości społeczne w budowaniu marki?

Poznaj naszego eksperta:

dr inż. Jacek Kotarbiński

dr inż. Jacek Kotarbiński

Ekonomista, doktor ekonomii i finansów, inżynier, MBA, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu.

Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” i „50 Praw Marketingu Kotarbińskiego”. Felietonista „Forbes Polska”, członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards, członek Rady Open Eyes Economy Summit i Rady Etyki Reklamy. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „ICAN Management Review”. Jego e-book „Sztuka marketingu” stał się bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes”, podobnie jak „Druga Sztuka Marketingu” i „Trzecia Sztuka Marketingu”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca i twórca fanpage „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego, SWPS.

Zgłoś udział

Zapisałeś się na webinarium?
Wpisz tylko swój e-mail.

Nie zapisałeś się na webinarium?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)

Chcę skorzystać z usługi nie ponosząc żadnych kosztów




O webinarium

Kolejna dekada XXI wieku to początek ery Marketingu 5.0, definiującej korelację technologii i wartości humanistycznych. Marka 5.0 jest jak Leonardo da Vinci – łączy w sobie siłę technologii marketingowych oraz umiejętności tworzenia wartości dla klientów, budowania zauważalności, wyróżnienia i dialogu w mediach społecznościowych. W czasach COVID-19 w znacznym stopniu wzrosło również znaczenie wartości społecznych w budowaniu komunikacji. Jak zatem budować markę firmy i ją komunikować?

Czego się dowiesz?

Na czym polega strategia Marki 5.0 i jak ją opracować?
Jakie są największe wyzwania komunikacji marketingowej dla Marki 5.0?
Kluczowe elementy technologii – na co warto zwrócić uwagę?
Jak rozwijać zespołów marketingu i brand management?
Jak wykorzystywać wartości społeczne w budowaniu marki?

Poznaj naszego eksperta:

dr inż. Jacek Kotarbiński, MBA

dr inż. Jacek Kotarbiński, MBA

Ekonomista, doktor ekonomii i finansów, inżynier, MBA, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu.

Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” i „50 Praw Marketingu Kotarbińskiego”. Felietonista „Forbes Polska”, członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards, członek Rady Open Eyes Economy Summit i Rady Etyki Reklamy. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „ICAN Management Review”. Jego e-book „Sztuka marketingu” stał się bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes”, podobnie jak „Druga Sztuka Marketingu” i „Trzecia Sztuka Marketingu”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca i twórca fanpage „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego, SWPS.

Zgłoś udział